رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

شهادت افتخار ماست

گزارشی همراه با تصویر از مراسم کیانوش آسا در دانشگاه عمل و صنعت.

 

 

علم و صنعت 88: با وجود تهدیدهای فراوان و تماسهای مکرر وزارت اطلاعات و حراست دانشگاه با فعالین دانشجویی دانشگاه علم و صنعت و خانواده هایشان مراسم یاد بود شهید کیانوش آسا و راهپیماییی اعتراضی در دانشگاه علم و صنعت با استقبال فراتر از انتظار دانشجویان دانشگاه نیمه تعطیل علم و صنعت که روز دوم امتحانات خود را سپری می نمود، مواجه گردید.

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ابتدا با حضور در برابر دانشکده شیمی که محل تحصیل شهید کیانوش آسا بود. با راهپیمایی به سمت مسجد دانشگاه رفتند و پس از تکرار شعارهای "الله اکبر" "برادر شهیدم حقتو پس می گیرم" حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد" "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، دانشجوی ایرانی صاحب عزاست امروز"و... با قرائت آیاتی از قرآن به سوگواری در روبروی مسجد دانشگاه پرداختند.

سپس دانشجویان به سمت سر در دانشگاه رفتند و در آنجا به طرح شعار های قبلی شعار هایی در خونخواهی شهید کیانوش آسا و بر علیه حاکمیت و دولت سر دادند از جمله" مرگ بر دیکتاتو" محمود خائن آواره گردی، خاک وطن را ویرانه کردی، کشتی جوانان وطن الله اکبر، کردی هزاران در کفن الله اکبر، مرگ بر تو مرگ بر تو، مرگ بر تو، .." "میجنگم میمیرم، حقتو پس می گیرم" " ما زن و مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم" " برادر شهیدم حقتو پس می گیرم" "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد" "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، دانشجوی ایرانی صاحب عزاست امروز"...

در پایان نیز دانشجویان با ادامه راهپیمایی در صحن علنی دانشگاه به سمت دانشکده شیمی رفتند و در آنجا بیانیه های گروههای مختلف دانشجویی قرائت گردید و دوستان و همدانشکده ای های شهید آسا اعلام نمودند که تا پایان هفته هر روز از ساعت 8 تا 17 به مانند دو روز گذشته در برابر دانشکده شیمی بست می نشینند و با روشن کردن شمع در کنار عکس شهید آسا و پخش قرآن به سوگواری و زنده نگه داشتن نام ویاد شهید گلگون کفنشان می پردازند.

همچنین تعدادی از دانشجویان و از جمله دوستان کیانوش اعلام نمودند در اعتراض به شهادت مظلومانه کیانوش آسا و به خصوص بی مسئولیتی حاکمان در قبال اینگونه جنایت امتحانات را تحریم نموده و در جلسات امتحان حاضر نمی شوند. پیشتر تعدادی از امتحانات دانشکده مهندسی شیمی به دلیل عدم حضور دانشجویان لغو گردیده بود. لازم به ذکر است در پی اعتراضات هفته های پیش دوهفته اول امتحانات علم وصنعت لغو گردیده بود و به تاریخ بعد از 20 تیر موکول گردیده بود.

دانشجویان به نشان سوگواری پیراهن مشکی و همچنین دستبندهای سیاه بر دست داشتند.

همچنین قرار است در شبهای آتی مراسم سوگواری برای شهید آسا در صحن عمومی دانشگاه و خوابگاهها ادامه داشته باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه 8 تیر 1388 ساعت 09:07

در شعارها که گفته شده محمود خائن آواره گردی
به نظر شما یک رئیس جمهور مردمی نژاد چون احمدی نژاد
دست به کشتار دانشجوی مسلمان به قول آقا خامنه ای
دانشجوی حزب اللهی می زنه یا اینکه...

در منطق حضرتعالی،‌ فقط این دانشجویان به زعم شما حزب الله هستند که خون شان محترم است؟‌
بقیه لابد حشراتی هستند که رهبر سفاک تان باید له و لورده شان کند.
خدا را فراموش کرده اید. اما خدا شما و رهبرتان را فراموش نخواهد کرد. و روزهای آینده خفت شما را خواهیم دید، اگر خدا بخواهد.

ایران 8 تیر 1388 ساعت 19:45

زنده باد دانشجوی فهیم و با شعور ایرانی که از برادران شهیدش دفاع میکنه.....

اندواری 9 تیر 1388 ساعت 15:38

آقای مدیر وبلاگ چند روزی بود سعی داشتی با درج مطالبی نرم‌تر از روزهای قبل کمی احتیاط کنی و اون روی واقعی خودتو نشون ندی.
اما طاقت نیاوردی خیلی زود کم آوردی و از کوره در رفتی و شروع کردی به توهین کردن.
الهه که نظر داده کشتن بقیه رو خوب ندونسته
بلکه به مناسبت بحث در مورد این موضوع که یک دانشجو کشته شده حرف زد ولی شما حرف‌های اون رو به نفع خودت برگردوندی.
راستی من هنوز جوابم رو نگرفتم:
چرا بعضی از نظراتی که در مورد مطالبت دادم رو به صورت گزینشی حذف کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد