رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

ورژن جدید دروغ منتشر شد!

نگاهی به سخنان فرمانده ارشد بسیج:

 

 

فرمانده نیروی مقاومت بسیج روز یکشنبه از دستگیری افرادی خبر داد که در جریان اغتشاشات و آشوبهای پس از اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران برای انجام خرابکاری لباس پلیس یا بسیج را پوشیده بودند.

"حسین طائب" در همایش "پیامدها و آسیب های حماسه 22 خرداد" در آکادمی ملی المپیک برگزار شد،در پاسخ به پرسشی در باره اقدامات خرابکارانه پلیس و شکستن شیشه های خودروها گفت: هنوز تصویری در این مورد مشاهده نکرده است اما در طول درگیری ها،‌پلیس،‌ افراد متعددی که لباس پلیس یا بسیج را پوشیده بودند، دستگیر کرده است.

فرمانده بسیج کشور افزود:‌ ورود به نیروی بسیج بسیار راحت است. هر کسی می تواند خیلی آسان وارد بسیج شود و با هدف خراب کردن وجهه بسیج ،‌اقدامات زشت و ناشایسته ای انجام دهد تا نگاه مردم به فرزندان خود را تغییر دهد.
وی افزود: با این حال، بسیج با مردمی که ناراضی هستند و گمان می کنند که باید از رای خود دفاع کنند، برخورد نمی کند. 

 


طائب خاطرنشان کرد: ما امروز 70 میلیون بسیجی داریم که از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
فرمانده بسیج کشور با بیان اینکه اعترضانی در خصوص انتخابات در کشور داریم ، اظهار داشت:‌ براساس آخرین پژوهش صورت گرفته بیش از 85 درصد مردم نسبت به روند انتخابات اعتماد دارند.
وی گفت: از نخبگان نیز انتظار می رود از این به بعد ، از آرای 40 میلیونی مردم ایران دفاع کنند چرا که اگر نخبگان کشور دچار تردید شوند، هزینه های نگهداری انقلاب اسلامی بالا می رود.
حجت الاسلام والمسلمین طائب در پاسخ به پرسشی در مورد مجرم بودن یا نبودن میر حسین موسوی با توجه به درگیری های اخیر گفت:‌ نباید به سرعت فضای کشور را امنیتی کرد.
وی افزود: من معتقد نیستم که موسوی دروغگو است اما گمان می کنم به نحوی روی احساسات وی تاثیر گذاشته شده است که او گمان می کند برنده انتخابات بوده یا اینکه تقلبی صورت گرفته است.
وی افزود:‌ آیا تعداد معترضان از تعداد 40 میلیون رای دهنده بیشتر بوده است یا آنکه تعداد معترضان به یک چهلم تعداد رای دهندگان هم نمی رسد؟!
طائب در پاسخ به پرسشی در خصوص قطع پیامک و شبکه های اینترنتی گفت: هر سیستم امنیتی برای کنترل برخی مسائل ، اجازه چنین اقداماتی را دارد اما این مسئله امنیتی است و ربطی به سلامت انتخابات ندارد که بخواهیم در باره آنها گفت وگو کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 8 تیر 1388 ساعت 21:01

آه خدایا تو می دونی که ما خس و خاشاکیم خس و خاشاک یکجا نمی شینه تحمل خفقان هم نداره خدایا با تو عهد می بندیم چنان که ره و رسم خاشاک است چشمان لوچ و پلید اینان و رهبرشان را کور کنیم تا بمیرند

[ بدون نام ] 9 تیر 1388 ساعت 08:55

سربسته بگم داخل کشوری یاخارج ایرانی هستی یاغربی هرکه هستی فقط انسان باش.

اندواری 9 تیر 1388 ساعت 16:04

من هم با این بی‌نام و نشون موافقم.
فقط انسان باش یکی از نشانه‌های انسانیت هم اینه که به حداقل حقوق شهروندی افراد احترام بزاری
یکی از اون حقوق همین احترام به رای مردم و به کشتن ندادن اونا است.
پذیرفتن دموکراسی و توهین نکردن به مردم هم یکی دیگه از این حقوقه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد