رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

راهپیمایی امروز، ساعت ۱۶

سخنی با ستاد میرحسین 

و آنچه به نظرم باید انجام دهند در این روزها

 

 

بسمه تعالی

 

 

1-     در خبرها بود که ستاد مرکزی میرحسین پلمب شده است. آیا این شامل سایت قلم و شماره فاکس آن هم شده است؟ جواب این سوال را در خبرهای رسمی بدهید.

 

2-     حتما راهپیمایی امروز برگزار شود. چنانچه دیده اید صدا و سیما هم اطلاعیه ای در این باره منتشر کرده است. انتشار این اطلاعیه، چیز بسیار خوبی است.

 

3-     راهپیمایی باید بصورت "مثبت" انجام گیرد. شما خودتان بهتر مىدانید که کارهای منفی، مضرّ است. اما دانستن این امر، کافی نیست. باید شما با ستادهای پله ای، این امر را پیاده کنید. یعنی ستادهای مدیر، باید مرحله به مرحله وجود داشته باشد. از ستاد مرکزی که تصمیم های مهم را با حضور میرحسین مىگیرد، تا آنجا که درون خود حرکت های مختلف، حرکت ها مدیریت مىشود. شما باید راهپیمایی را بصورت یک راهپیمایی مثبت انجام دهید.

 

4-     نباید راهپیمایی مثبت را برای شما توضیح دهم. با این حال مىگویم. این راهپیمایی باید بگونه ای باشد که هر کسی که آن را مىبیند، جذب آن شود. جدای از آنکه با شما موافق یا مخالف باشد. باید دیدار آن، تاثیرگذار باشد. باید بر روح ها حکومت کند. دیدن یک سری جوان لمپن که شعارهای عصبی و نزدیک به فحاشی مىدهند، نه تاثیری دارد، نه شما را به پیروزی مىرساند، و نه چندان دوامی خواهد داشت. خود آنان هم خیلی زود خسته خواهند شد. علاوه بر اینکه راهپیمایی لمپن ها، فقط به درد رییس لمپن ها خواهد خورد. آنها شما را هم کنار خواهند گذاشت.

 

5-     نحوه سامان دادن اش را هم نباید بگویم. همین قدر بصورت مثالی بگویم که باید در صفوف اول، روحانی دیده شود. انسان های با ظاهر مذهبی وجود داشته باشد. دختران و پسران حتی المقدور از هم جدا باشند. پسران دخترباز را که داخل این راهپیمایی شده اند فقط برای اینکه چند تا دختر را به خودشان جلب کنند، یا از راهپیمایی بیرون بیندازید، و یا با پس گردنی حالیشان کنید رفتار درستی داشته باشند. ما مىخواهیم مبارزه کنیم. و هیچ مبارزه ای با لودگی به جایی نمىرسد.
شعارها بسیار مهم است. باید شعارها، برنامه ریزی شده باشد. از مرگ بر این و آن بپرهیزید. من شنیدم این شب ها بعضی ها شعار "مرگ بر حزب الله" سر مىدهند. این کارها خیلی بد است. ستادها باید همه شعارها را کنترل کند. محور بودن شعار "الله اکبر" کار بسیار حکیمانه است. در ادامه آن، شعارهای دیگری هم وجود داشته باشد. هر چه به حرکت، رنگ دینی اصیل داده شود، بدانید که به پیروزی ماندگار، نزدیک تر شده اید. و بعد از آن، شعارهایی که مطالبات نهضت را پیگیری کند، باید وجود داشته باشد. حتی "مرگ بر احمدىنژاد" هم نباید باشد. تمام لودگی هایی که در موج سبز پیش از انتخابات وجود داشت، همه جمع شود. شعارهای با محتوای امید داده شود. با محتوای طلب وجود داشته باشد. زیادی جمعیت بسیار مهم است. و مهم تر از آن، کیفیت جمعیت است. فشردگی جمعیت مهم است. آرامش جمعیت مهم است. و مهم است که همه بدانند که: تک تک این کارها مهم است. خیال نکنند کار اصلی، آشوب و درگیری است، که حالا دارند کنترل مىشوند. خوب است حالی همه شود که کار اصلی همین حرکت آرام و معقول و بابرنامه است. شعارهایی مانند "دولت مان را تشکیل خواهیم داد" و مانند آن خیلی خوب است.

 

نکات بعدی، متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ارش 25 خرداد 1388 ساعت 13:50

سلام داود جان

مرسی که اومدی

به نظر من هر دوش حقه

یه سوال دارم توشهر شما چه خبره؟

ص 26 خرداد 1388 ساعت 00:06 http://www.onlyshs.blogspot.com

سلام صفحه وب زیبایی دارین و مطالب جالبی داره من برای افزایش آمارتون یه پیشنهادی دارم
این باکس بسیار سبک و کم حجم میباشد.
ظاهری ساده و در عین حال کامل از دیگر ویژهگیهای این باکس است.
دوست من : اگر به دنبال افزایش آمار بازدید سایت خود هستید ، پیشنهاد میکنم که حداقل برای مدت
یک هفته به ما اعتماد کنید
کد لینک رو از این آدرس بردارید http://clupshs.blogspot.com/
از این که در این لحظات با ارزش ، ما را پذیرا بودید ، بینهایت سپاسگذارم.
بدروووووووووووود.
www.onlyshs.blogspot.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد