رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

خطر خطر!

این روزها برخی شواهد از فعالیت گسترده ی نهادهای امنیتی دولتی خیر میدهد که می خواهند نهضت سبز را مساوی با بی دینی نشان دهند.  

سخنی مهم در این باره:

 

 

بسمه تعالی
این روزها همه مردم متحد شده اند تا ظلمی را که با هزار چشم خود مشاهده کرده اند، به زمین بکوبند. ستمی این قدر آشکار و تقلبی این طور نفرت انگیز، مردم را به به همدلی شگرفی کشانده است.
هیچ وقت مثل امروز، مردم حق را این طور راحت تشخیص نداده اند. و در حالیکه مقامامت دولتی دارند تلاش مىکنند تا با هزار کلک و تشبث به قانون، نشان دهند تقلبی صورت نگرفته است و رای محمودی واقعی است؛ مردم لحظه لحظه خشمگین تر مىشوند. شاید این اولین بار است هر کار که مقامات حکومتی انجام مىدهند، به ضررشان تمام مىشود.
ابتدا محمود خواست با جشن گرفتن و شلوغ کاری، همه چیز را تمام شده نشان دهد. لکن با حضور خدایی مردم در روز دوشنبه 25 خرداد، شماتت های مقامات حکومت بود که بر سر او باریدن گرفت. تا جایی که شخص رهبر در یک سخنرانی، کسانی را که مردم را تحریک مىکنند؛ به شدت ملامت نمود.
لکن خود او چند روز بعد در خطبه های جمعه، سخنانی بر زبان راند که هزاران تهرانی را در روز بعدش به خیابان ها کشاند در حالیکه بسیاری از آنان آمده بودند تا جانشان را فدا کنند. و پس از آن بود که موج ملامت ها اگر چه بصورت پنهانی و پرملاحظه، به سمت شخص رهبری نشانه رفت. و در سخنرانی آخر رهبری در چند روز پیش، نشانه های شکست او را به وضوح مىشد دید.
در شرایطی که همه مردم یک دل شده اند، تا جایی که بسیاری از رزمندگان و بسیجیان سابق در میان مردم قرار دارند، در حالیکه فرزندان شهدایی چون باکری از نیروهای سبز هستند و برخی خبرها از بازداشت آنها در روزهای اخیر خبر مىدهد، در زمانی که حتی برخی از فرماندهان حال حاضر سپاه هم از برخورد روز شنبه سی خرداد با مردم به خشم آمده اند و برخی تمردها گزارش شده است، در حالیکه بدنه نیروی سبز را انسان های مسلمان و مومن تشکیل مىدهند، و خلاصه در حالیکه شخص میرحسین یک انسان مومن و پاک و بااخلاص است؛ این روزها برخی تحرکات به شدت مشکوک در برخی مناطق رصد مىشود.
من پیش از این از حرکات نفوذی به تجمعات مردم سخن گفته بودم. اینکه بعضی از نفوذی های دستگاه های دولتی با جا زدن خودشان به عنوان سبزهای خیلی عصبانی، مردم را به حرکاتی وا مىداشته اند که به آشوب متنهی مىشد. و علاوه بر اینکه دست پلیس و بسیج را برای برخورد با آنان باز مىکرد، ضرری بزرگتر به نهضت سبز وارد کرد: آن را در برخی اذهان مساوی با آشوبگری معرفی نمود.
حال هم در بعضی نقاط دیگر، برای مثال شبکه های اجتماعی اینترنت که خبرهای نهضت مردم در آن دهان به دهان پخش مىشود، ناگهان کسانی شروع کرده اند به فحاشی و حمله به احکام اسلامی! ناگهان در اوج مقاومت مردمی که خون مىدهند و بازداشت مىشوند؛ کسانی خبرهایی را مىگذارند همچون:
 - نگاه به موی زن، عرب را تحریک مىکرده است
 - دیده بان حقوق بشر گفته نگهداشتن سه سرباز اسرائیلی در لبنان خلاف حقوق بشر است
- مردم! مسجد های محله هایتان را زیر نظر بگیرید آنجا مراکز لباس شخصی هاست...
امثال این خبرها، به هیچ وجه خطری نه برای اسلام تلقی مىشود نه برای مسجدی های محله ها. اما آنها فقط یک هدف را دنبال مىکنند:
آنها مىخواهند با به گند کشیدن نهضت سبز، و مساوی نشان دادن آن با اوباشگری و بی دینی و تعفن ِ فکری، راه را برای سرکوب شدید آن باز کنند. آنها مىخواهند اگر فردا با موج سنگین تر سرکوب مواجه شدیم، مردم نفس راحتی بکشند و بگویند: خوب شد که جمع شان کردند...
من سوال مىکنم به نظر شما این فعالیت ها، کار نفوذی های اطلاعات و  سایر نهادهای دولتی نیست؟
و وظیفه ما در این میان فکر مىکنید چه مىتواند باشد؟

نظرات 1 + ارسال نظر
اندواری 5 تیر 1388 ساعت 08:20

می‌بینم که لحن کلامت عوض شده کو آدمی که چند روز قبل به نظام و رهبر و نوع حکومت می‌تاخت و برای محاکمه رهبر امضا جمع می‌کرد.
دیدی فایده‌آی نداره تند روی کردن و فحش دادن کم آوردی اومدی از این ور وارد می‌شی.
مسلمون نبودن شما با دست درازکردن به طرف دشمنان مشخص شد و البته وابسته بودنتان هم با کپی گرفتن از نوشته‌های آنان نمایان شد.
با این همه میای میگی که دولت نیروهاش رو وارد کرده بین طرفداران موسوی که اونها رو تحریک کنه بعد خودش به اونا حمله کنه.
واقعا ما باید این حرف رو باور کنیم خودت می‌گی که دولت با شگردهای تبلیغاتی داره گناه رو می‌ندازه گردن طرفداران موسوی در حالی که دولت چنین حرفی نزده بلکه تقصیر رو انداخته گردن شماهایی که مردم رو تحریک می‌کردید و می‌کشتید.
همه مردم می‌دونن که باید بین اونا و شما فرق قائل بشند.
شما اغتشاش گر و خواهان فروپاشی نظامید در حالی که اونا از خود ما و جزء نظامند.
اصل هم اینه که وقتی چنین وقائعی پیش میاد کسانی که مثل شما عامل اغتشاش هستند در به وجود آمدن اغتشاش و کشته شدن مردم مقصر باشند و اگه بخواد خلاف این مطلب اثبات بشه شما باید دلیل داشته باشید نه اینکه فقط ادعا کنید و مظلوم نمایی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد