رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

ننه بیا...!

در پی خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، موجی از واکنش ها همچنان ادامه دارد.

 

 

دیروز جمعه، خطیب نماز تهران مطالبی را بیان داشتند. البته اشتباه نکنید، این خطبه با آن خطبه قبلی خیلی توفیر داشته است. اینجا کسی در حال تحریک هوادارانش به قتل و خونریزی نبود. کسی هم، همه را به جان ناقابلش و جسم ناقصش قسم نمىداد. بلکه در حال خنداندن ملت بود!
احمد خاتمی در نماز جمعه گفت: فیلم کشته شدن یک خانم را پخش کرده اند. هر عاقلی این فیلم را ببیند مىفهمد کار خود اغتشاش گران است. نظام که در داخل کوچه بن بست کسی را نمىکشد. در داخل کوچه، دستگیر مىکنند. نظام در خیابان مىکشد...!!
پس از این سخنان جنجالی، موجی از تبریک از سازمان های اپوزوسیون خارج از کشور به دفتر احمد خاتمی سرازیز شد. آنها معتقدند احمد خاتمی به کنایه خواسته است حرفهایی بگوید و بیانیه های آنها را منتشر کند! 

 

 


همین طور نشریان فکاهی دنیا، عکس احمد خاتمی را به عنوان فکاهه سرای هفته روی جلد مجلاتشان چاپ کردند. چرا که سوژه آنان برای مدتی تامین شده است.
از طرفی دیگر، طوماری از سوی کفن پوشان حزب الله به ستاد نماز جمعه کشور ارسال شده است آنان خواستار شده اند که این منافق پلید و جاسوس نامرد را از سنگر نماز جمعه بیرون بیاندازید.
قرار است برادر ح.ش. هم سرمقاله مفصلی در این باره بنگارد.
همین طور حسن نصرالله به زودی افشاگری هایی در این زمینه خواهد کرد و نقش موساد را بر روی آب خواهد انداخت.
از طرفی، دفتر ننه جان آقای کروبی هم با انشار بیانیه شدید اللحنی به احمد خاتمی اعتراض کرده است که:
آقاجان! انسان عاقل که همین طوری حرف نمىزند. شما اگر مىگویید این قتل کار اغتشاش گران است، فوری "مستندات" خود را ارائه کنید. تا طبق "قانون" بررسی شود. آخر عزیز من! من فکر مىکنم و من احتمال مىدهم و هر کسی ببیند مىفهمد... که ندارد. ما زیر "بدعت های غیر قانونی" نمىرویم. و اگر فکر کردی مىتوانی از آن بالا زور بگویی، باید بدانی من ننه جان آقای کروبی هستم، من "زیر بار زور نمىروم"... آی نفس کش... این عصای من کو تا حق این احمد پاچه خوار را بگذارم کف دستش... آی ننه چون!... آقا مهدی!... بیا ننه این دست من را بگیر بلند شوم... تا بهت بگویم...!

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا 6 تیر 1388 ساعت 09:43 http://sablista.blogfa.com/

والا ما که دیدیم و فهمیدیم کار دولتی هاست حالا اگه کسی نمی فهمه به قول رهبر!!!!! یا خائن یا بسیار غافل!!!

قسم بحون شهدا موسوی تورا میکشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد