رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

رادیو اگر

مردانه اگـــــــــــر بایستیم ؛ پــیــــروزیــــم.

صهیونیست ها رفتند!

سایت رجا نیوز خبری گذاشته است که در ادامه میخوانیم.  

 

سوال این است که:  

آقای دکتر دیکتاتور!  مطمئنا این سازمان غربی،‌ صهیونیستی نیست؟‌... حتما؟! 

 

 

پایگاه خبری Campo Antiimperialista

پیروزی احمدی‌نژاد از دو جهت سیلی محکمی بر صورت غرب بود

یک سایت امریکایی با بیان اینکه تاکنون چنین مشارکت مردمی مانند انتخابات ایران در یک انتخابات در غرب به هیچ وجه دیده نشده و انتخابات ایران در نوع خود بی نظیراست، تأکید کرد: پیروزی احمدی‌نژاد از 2 جهت سیلی محکمی بر صورت غرب بود.

به گزارش رجانیوز به نقل از سایت Campo Antiimperialista، با اینکه رسانه های غربی مایلند القا کنند که طرفداران احمدی‌نژاد فقط ازطبقه فقیر جامعه هستند ولی بر خلاف میل آنها، همین باعث شد که محبوبیت احمدی‌نژاد افزایش یافته و تعداد بیشتری از وی حمایت کنند.

این سایت ادامه داد: همچنین بر خلاف آنچه کاندیداهای رقیب احمدی‌نژاد و حامیان غربی آن‌ها می‌گویند به هیچ وجه تقلب در انتخابات ایران امکان‌پذیر نیست. اگرچه تقلب در بیشتر کشورهای جهان سوم و حتی در کشورهای غربی زیاد اتفاق می افتد اما شواهد و دلایل سیاسی زیادی وجود دارد که نشان می دهد احمدی‌نژاد برنده واقعی انتخابات بوده است.

سایت Campo Antiimperialista با اشاره به مشارکت 85 درصدی رأی دهندگان و به دنبال آن برخی اغتشاشات، تأکید کرد: این امر نشان داد که سیستم سیاسی جمهوری اسلامی از قدرت و ثبات زیادی برخوردار است.

این سایت با بیان اینکه تاکنون چنین مشارکت مردمی در یک انتخابات در غرب به هیچ وجه دیده نشده و انتخابات ایران در نوع خود بی نظیراست، افزود: پیروزی احمدی‌نژاد از 2 جهت سیلی محکمی بر صورت غرب بود.

غرب احمدی‌نژاد را به دیکتاتوری و از سوی دیگر، حکومت ایران را دیکتاتورترین حکومت در منطقه معرفی می‌کرد اما این انتخابات همه این القائات را بر هم زد. همچنین برخلاف غرب که تنها یک عده خاص و مشخص می توانند در انتخابات شرکت کنند و رقبای واقعی وجود ندارند، در انتخابات ایران همه چیز در مسیر انتخابات معلوم می شود و رقابت بسیار روشن و واقعی است.

این سایت همچنین خاطرنشان کرد: از نگاه ضد امپریالیستی، پیروزی قاطع احمدی‌نژاد در انتخابات ایران بسیار مثبت و مبارک بوده است، چون این انتخاب مجدد، مواجهه‌ای است در مقابل نظم نوین هدایت شده توسط امریکا در خاور نزدیک.

نظرات 2 + ارسال نظر

وطن فروش حیاکن موسوی رو رها کن آشغالائی مثل تو خودشونو نشون نمیدن واگرنه بگو بچه کجائی تا سربریدتو توی منیریه تابلو خیابون بکنم!

اندواری 7 تیر 1388 ساعت 23:32

میبینم که اون چهره منافقانه‌ات داره روز به روز بیشتر خودشو نشون می‌ده نمی‌دونم چه هدفی از درج این مطلب داشتی ولی فقط این رو می‌دونم که حذف کردن و تایید نکردن چند تا از نظرات من در مطالب قبلی نشانه دیکتاتوری و جمود فکری صاحب یا صاحبان وبلاگ در همین فضای کوچک مجازیه
البته این جمود رو قبلا هم از شماهادیدیم.
شماهایی که جای قانون تشویق به چماق دست گرفتن و خیابان‌گردی می‌کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد